Powered by ARAW

Darmowe warsztaty sprzedażowe pod okiem Josha Brauna i Jasona Baya

12.05.2022

Wrocławska firma Woodpecker S.A. we wrześniu organizuje tygodniowe warsztaty (12-16.09.2022), podczas których 5 startupów z całego świata weźmie udział w spotkaniach z Joshem Braunem, Jasonem Bayem i innymi specjalistami ds. sprzedaży.

Podczas warsztatów zespoły zaprojektują procesy sprzedażowe, które zaprowadzą je do osiągnięcia celów biznesowych. Uczestnicy campu otrzymają ponadto dożywotni dostęp do Woodpecker Cold Email. Firma pokryje także wszelkie koszta związane z udziałem w evencie. 

Rekrutacja trwa do 31.05.2022. Spośród kandydatów jury wybierze pięć, 2-3 osobowych zespołów, które wezmą udział w wydarzeniu całkowicie bezpłatnie.

Aplikacje składać można za pośrednictwem strony internetowej eventu.

Proces sprzedaży ułożony pod okiem Josha Brauna

Gościem eventu będzie Josh Braun, autorytet w dziedzinie sprzedaży, jego działania pomogły tysiącom przedsiębiorstw w pozyskiwaniu klientów wśród których znajdują się mniejsze firmy i ogromne korporacje jak chociażby Twitter. 

Targeting, Prospecting, Messaging, Sending

Forma pracy zakłada zmierzenie się z konkretnymi problemami i wyzwaniami, którym czoła stawiają startupy.

Dlatego też przedmiotem warsztatów będzie targeting, prospecting, messaging i sending, czyli obszary niezbędne do wdrożenia działającego procesu sprzedażowego.

Film dokumentalny na miarę Netflixa

Przygotowania do eventu, historie uczestników, ich produktów, usług i udział w warsztacie zostaną przedstawione w filmie dokumentalnym. 

Materiał powstanie z myślą o zespołach, które nie zakwalifikują się do udziału w evencie. Odcinki będą promowane jesienią tego roku, a ich celem będzie także promocja obszaru działalności firm, które wezmą udział w warsztatach. 

“Celem wydarzenia jest pomoc startupom B2B w projektowaniu procesów sprzedażowych, ale także budowanie społeczności wokół cold email, w której firmy B2B mogą znaleźć wsparcie. Koncentrujemy się na działaniach marketingowych, które niosą wartość nie tylko naszej firmie, ale także użytkownikom naszej aplikacji.” – Cathy Dawiskiba, CMO Woodpecker

Jak się zgłosić

Przedstawiciele (2-3 osobowych) zespołów, reprezentujących startupy B2B, które chcą wziąć udział w evencie są proszeni o przygotowanie 2 min video, w którym odpowiedzą co znaczy dla nich życie na własnych zasadach. 

Zespoły mogą zgłaszać się na stronie internetowej eventu: https://woodpecker.co/cold-email-camp/

fundusze europejskie - logotyp
unia europejska - logotyp