- Ten Square Games: 10 lat na rynku i 44 mln graczy
- W 2021 r. TSG zatrudnia 500 osób i ma studia we Wrocławiu, Warszawie, Berlinie, Bukareszcie i Weronie
- Wartość TSG w ubiegłym roku przekroczyła 1 mld USD
W konkursie Pulsu Biznesu „Siła przyciągania” nagradzane są organizacje, które widzą potencjał w budowaniu swojego wizerunku jako atrakcyjnego pracodawcy, przykładają dużą wagę do właściwego wdrożenia nowo zatrudnionych osób oraz dbają o ich zaangażowanie i rozwój.
W tegorocznej, szóstej już edycji konkursu wrocławski Ten Square Games – producent oraz wydawca gier mobilnych, otrzymał nagrodę główną w kategorii „Strategiczny projekt budujący zaangażowanie”.
Przedstawiciele Ten Square Games, podkreślają, że wartości, takie jak gotowość do zmiany czy nastawienie na współpracę, towarzyszą TSG od początku istnienia. To dzięki nim z małego wrocławskiego startupu zmienili się w dobrze prosperującą międzynarodową firmę. W ubiegłym roku firma zwiększyła zatrudnienie o ponad 100 osób, otworzyła w Warszawie swoje studio i rozpoczęła rekrutację międzynarodową.
Ten wzrost sprawił, że konieczne stało się wypracowanie DNA zespołu, czyli wartości, które pozwalają im sprawnie funkcjonować w codziennej pracy. Właśnie za to, zostali docenieni w konkursie „Siła przyciągania”.
Wartości Ten Square Games w grze i komiksie
Każda z naszych wartości ma swój unikalny charakter, zbiór niepowtarzalnych cech, które łatwiej zapamiętać obrazem. To zainspirowało mnie do ujęcia naszych wartości jako postaci. Zwłaszcza, że w tym samym czasie tworzyliśmy rysunki osób do innego projektu HR i wiedzieliśmy, że pracownicy, jak i kandydaci je lubią – Alicja Szymańska, HR Biznes Partner i koordynatorka projektu wartości.
Firma pokazała, to co jest dla niej ważne poprzez autorski komiks oraz specjalnie przygotowaną na tę okazję grę, którą udostępniono pracownikom.
Ten Square Games: 10 lat na rynku i 44 mln graczy
Ten Square Games S.A. to wrocławski producent oraz wydawca gier mobilnych, dystrybuowanych w modelu free to play, m.in. Let’s Fish, Fishing Clash, Wild Hunt i Hunting Clash. Mają na świecie 44 mln graczy.
Wrocławska spółka Ten Square Games została założona w 2011 roku przez Macieja Popowicza i Arkadiusza Pernala, twórców serwisu społecznościowego Nasza Klasa (nk.pl). Nazwa firmy nawiązuje do dziesięciu metrów kwadratowych wrocławskiego biura, w którym Ten Square Games rozpoczynał działalność.
W maja 2018 spółka zadebiutowała na Giełdzie Papierów Wartościowych z wyceną 350 mln zł. W czerwcu 2020 jej wartość przekroczyła 1 mld USD. W 2020 r. zanotowali rekordowe w swojej historii wyniki przychodów na poziomie 578 mln zł.
W 2021 r. TSG zatrudnia 500 osób i ma studia we Wrocławiu, Warszawie, Berlinie, Bukareszcie i Weronie. W 2021 r. Ten Square Games przejął włoskie studio RORTOS i wkroczył na rynek symulatorów lotu.
Ten Square Games jest laureatem „30 Kreatywnych Wrocławia 2018”. W 2020 r. firma dołączyła do United Nations Global Compact Program. W ramach tego przedsięwzięcia w tym roku firma wdrożyła strategię ograniczenia śladu węglowego oraz wielu innych działań prowadzonych w trosce o środowisko. W październiku tego roku Ten Square Games nagrodzono Dolnośląskimi Gryfami 2021.