Organizowane przez Unity Group CTD to miejsce spotkań europejskich przedsiębiorców zainteresowanych najnowszymi i najważniejszymi trendami cyfrowej transformacji handlu. W tym roku odbędzie się w formie hybrydowej (online i offline).
W trakcie 2-dniowego wydarzenia podzielonego na 6 bloków tematycznych: commerce transformation, digital sales, scalable operations, data & AI, cloud & cybersecurity, society & organization (szczegółowa agenda) wystąpią kluczowi eksperci rynkowi reprezentujący topowe marki, takie jak: Allegro, Carrefour, Super-Pharm, Euro RTV AGD, BRW, Żabka, PwC i wielu innych.
Poruszane będą najciekawsze trendy związane z branżą commerce, m.in. cross-border, q-commerce, greencommerce, live commerce, e-grocery, a także nowe modele biznesowe w tym direct to consumer (D2C) czy temat bezpiecznej skalowalności biznesu w oparciu o technologie. Nie zabraknie też paneli poświęconych zmianom w społeczeństwie na przykładzie business case’ów topowych marek.
Nad zapewnieniem najwyższej wartości merytorycznej wydarzenia czuwa – składająca się z topowych ekspertów rynkowych – Rada Programowa. Na scenie głównej wydarzenia wystąpią m.in.:
- Justyna Torres – E-commerce & Customer Excellence Director, Carrefour Italia
- Przemysław Kotecki – Director of Transformation Office, Allegro
- Anna Bogdańska – Digital Development Director, RTV EURO AGD
- Jacek Jaworski – Digital Experience Director & Digital Transformation Lead, UPC Polska
- Izabela Wisłocka, Vice Director, Digital Ecosystems, PwC
- Dominik Janes – Head of Business Development, Unity Group
Wydarzenie zostało objęte Patronatem Honorowym Prezydenta Wrocławia. Partnerami tegorocznej edycji są znane międzynarodowe brandy: AWS (partner strategiczny), MuleSoft , Kontent.ai , Prefixbox, Fortinet, One, Global4Net, czy Akeneo.
Do wydarzenia dołączyli również partnerzy instytucjonalni, tacy jak: WPT, BVOH, IT Corner, e-izba, PMIChapterPoland, ARAW.
Więcej informacji www.commercedays.com