Akceptacja przez KNF prospektu emisyjnego pozwala Brand24 – międzynarodowemu dostawcy usług monitorowania internetu – na zmianę rynku notowań z NewConnect na Giełdę Papierów Wartościowych. Na NewConnect Brand24 zadebiutował w 2018 r.
Okres spędzony na NC pozwolił nam „nauczyć się” rynku kapitałowego i wymagań stawianym przed spółkami publicznymi. W tym czasie staliśmy się spółką rozpoznawalną wśród inwestorów; rozwinęliśmy też nasz model biznesowy, korzystając z uwag klientów i dostosowując go do oczekiwań tychże inwestorów – Michał Sadowski, współtwórca i prezes Brand24
Brand24 zapowiada szyte na miarę raporty
Spółka w swoim komunikacie zapowiada, że wkrótce rozpocznie sprzedaż nowych produktów, m.in. w postaci szytych na miarę raportów opartych na danych przetworzonych przez wyspecjalizowany dział analityczny wspomagany zaawansowanymi narzędziami informatycznymi. Pozwalają one obiektywnie oceniać efekty działań marketingowych oraz porównywać skuteczność z benchmarkiem rynkowym oraz bezpośrednią konkurencją.
– Obecnie mamy około 3500 stałych klientów i chcemy tę bazę sukcesywnie zwiększać. Jednocześnie mamy produkty dla określonego grona podmiotów, które oczekują pogłębionej analizy – a przede wszystkim gotowych wniosków. Są też gotowe za tego typu usługę zapłacić znacznie więcej niż za podstawowy monitoring – podkreśla Michał Sadowski
To najwyższa liczba klientów wrocławskiej firmy od 2016 roku, kiedy narzędzia Brand24 na swoich platformach zablokował Facebook. Po wyjaśnieniach Brand24 mógł na nie wrócić wiosną 2020 r. Czytaj rozmowę z Michałem Sadowskim o biznesie, rodzinie, marzeniach i… życiu bez pieniędzy.
Brand24 dostawca usług monitorowania internetu
Michał Sadowski, współtwórca i prezes Brand24 podkreśla, że zamiana NewConnect na rynek podstawowy warszawskiej giełdy oznacza rozwoju spółki.
– Wierzymy, że przyszedł dla nas awans do pierwszej ligi. Zbiega się to z momentem, nad którym mocno pracowaliśmy, i którego oczekiwał rynek – czyli pozyskaniem takiej liczby klientów, która pozwala spółce na osiąganie zysków. Mamy nadzieję, że dzięki obecności na GPW wejdziemy w obszar zainteresowań szerokiego grona inwestorów instytucjonalnych, co będzie skutkowało lepszą płynnością i właściwą wyceną naszych walorów – dodaje Michał Sadowski.
Brand24 Wrocław – ochrona reputacji i monitoringu treści w internecie
Brand24 jest właścicielem autorskiego narzędzia do ochrony reputacji i monitoringu treści w internecie. Narzędzie sprzedawane globalnie w modelu SaaS (ang. Software as a Service).
- Spółka ma dominującą pozycję na polskim rynku w swojej kategorii produktowej i z sukcesem komercjalizuje narzędzie na rynku globalnym.
- Z Brand24 korzystają zarówno duże światowe marki, jak i małe i średnie przedsiębiorstwa zainteresowanie opiniami na swój temat w internecie
Brand24 Michał Sadowski
Michał Sadowski – rocznik 1982, absolwent Wydziału Informatyki i Zarządzania na Politechnice Wrocławskiej. W 2005 r. na 4. roku studiów założył z kolegami portal patrz.pl, który sprzedali za 2 mln zł.
Brand24 powstał w 2011 r. Założycielami byli koledzy ze studiów: Michał Sadowski, Piotr Wierzejewski i Karol Wnukiewicz, później dołączył do nich Dawid Szymański.
Sadowski jest autorem książki „Rewolucja social media”, laureatem nagród, m.in. Aulery, Ekomersy. W 2013 r. został wybrany na najlepszego polskiego przedsiębiorcę internetowego w międzynarodowym konkursie The Next Web Startup Awards 2013. W lutym 2015 r. został doceniony przez magazyn „Brief” w rankingu 50. najbardziej kreatywnych w biznesie. Jest laureatem rankingu organizowanego przez portal www.wroclaw.pl „30 Kreatywnych Wrocławia 2015”.