INKsearch.co to wrocławska spółka technologiczna, która stworzyła specjalistyczne narzędzie CRM (INKbusiness), które umożliwia klientom szybkie i wygodne zarezerwowanie tatuażu u wybranego artysty. Na platformie, proces komunikacji między klientami a artystami jest znacząco usprawniony, co pozwala na sprawniejsze realizowanie zamówień. INKsearch.co to także przestrzeń inspiracji i projektów skrojonych specjalnie dla klienta. Platforma oferuje szerokie spektrum propozycji od wielu artystów. Dzięki temu klienci nie muszą już spędzać tygodni na szukaniu inspiracji. Sztuczna inteligencja pomaga wybrać tatuaż, jaki im się podoba, a INKsearch podpowie artystów z ich miasta, którzy tworzą prace w podobnym stylu. Aktualnie platforma współpracuje z ponad 7 tys. artystów.
Francuski rynek stanął otworem
Aktualnie INKsearch.co planuje ekspansję na rynku francuskim. Ma w tym pomóc przejęcie platformy Tattoome.com, która jest liderem w branży tatuaży na tamtym rynku. Z jej oferty skorzystało dotąd niemal 3 tys. tatuażystów, a liczba odwiedzających platformę rocznie przekracza ponad milion użytkowników. Akwizycja odbyła się wraz ze wsparciem prywatnego inwestora Piotra Łagowskiego, który dostarczył kapitał i pomógł przeprowadzić proces przejęcia.
Według Mata Łagowskiego, CEO i współzałożyciela INKsearch, przejęcie Tattoome.com jest ważnym wydarzeniem w historii i daje jej możliwość sprawnej ekspansji na nowy rynek.
“Francuska branża tatuażu pozostaje jedną z największych w UE, a Tattoome.com doskonale uzupełnia działanie INKsearch. Platforma ta przez lata zdobyła znakomitą reputację we Francji, dlatego nie możemy doczekać się przyspieszenia cyfryzacji francuskiego przemysłu tatuażu.”
– Mat Łagowski
Duże szanse na rozwój
Z kolei Benoit Maisont, CEO i współzałożyciel Tattoome.com: zapewnia, że jego firma od dawna uważnie monitorowała lokalnych i globalnych konkurentów.
Jesteśmy pod dużym wrażeniem osiągnięć INKsearch w Unii Europejskiej, zarówno pod względem produktu, jak i perspektywy wzrostu. Francja jest idealnym rynkiem dla jego oferty produktowej. Widzimy tu ogromny potencjał dla naszych użytkowników, klientów i partnerów. Cieszę się, że INKsearch będzie mógł dalej rewolucjonizować francuską branżę tatuażu.
– Benoit Maisont
Rozwój na nowym rynku to kamień milowy w rozwoju INKsearch.co. Przejęcie francuskiego rywala oznacza dla wrocławskiego startupu ogromną szansę ekspansji geograficznej, dzięki czemu ma on szansę umocnić swoją pozycję lidera w Europie.