SLUSH zgromadzi ok. 12 000 uczestników, w tym 2 600 inwestorów. Jest imprezą adresowaną do młodych innowacyjnych firm, dając im okazję do nawiązania nowych kontaktów z potencjalnymi partnerami, wymiany doświadczeń z innymi startupami czy udziału w bogatym programie wydarzeń towarzyszących.
Firmom zainteresowanym promocją swojej oferty na polskim stoisku informacyjno-promocyjnym PARP umożliwi:
- prowadzenie rozmów ze zwiedzającymi i organizację spotkań,
- prezentację materiałów informacyjno-promocyjnych (ulotki, foldery itp.),
- wyświetlanie filmów promocyjnych.
Korzystanie ze stoiska jest bezpłatne, ale uczestnicy we własnym zakresie pokrywają koszty udziału i kupują wejściówki. Ze stoiska mogą korzystać zarówno firmy, których przedstawiciele będą na miejscu jako zwiedzający, jak i te, które planują własne stoiska.
Wszystkich zainteresowanych szczegółami prosimy o kontakt w terminie do 20 października 2022 r. na adres magdalena_zwolinska@parp.gov.pl.