Regulamin webinaru Przemysł 4.0 „Od pomysłu do realizacji. Automatyka fabryk – case study”
- §1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy regulamin (zwany dalej „Regulaminem”) określa warunki i zakres świadczenia usług drogą elektroniczną, tj. udziału w webinarze branży przemysł 4.0 pn. „Od pomysłu do realizacji. Automatyka fabryk – case study” organizowanym w dniu 29.03.2022 r. (zwanego dalej „Webinarem”) w formie zdalnej, za pośrednictwem platformy (zwanej dalej „Platformą”), której dostawcą jest ClickMeeting sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku.
- Organizatorem Webinaru jest Agencja Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej S.A. z siedzibą we Wrocławiu, pl. Solny 14, 50-062 Wrocław, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, której akta prowadzi Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000248319, NIP: 8971710346, REGON: 020204230, kapitał zakładowy w wysokości 32.090.990,00 złotych, wpłacony w całości (zwana dalej „Organizatorem”).
- Uczestnikami Webinaru mogą być osoby fizyczne, które zarejestrowały się za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej https://sonda.wroclaw.pl/app/form?id=172. Brak rejestracji uniemożliwia udział w Webinarze.
- Uczestnictwo w Webinarze jest bezpłatne.
- Osoby uczestniczące w webinarze zwane będą w niniejszym Regulaminie „Uczestnikami”.
- Rozpoczęcie korzystania z usług opisanych w niniejszym Regulaminie jest równoznaczne z pełną akceptacją przez Uczestnika warunków niniejszego Regulaminu, bez konieczności sporządzania odrębnej umowy.
- Niniejszy Regulamin jest dostępny na stronie internetowej Organizatora znajdującej się pod adresem www.przemysl40.startupwroclaw.pl. Treść niniejszego Regulaminu może zostać utrwalona przez Uczestnika poprzez wydrukowanie, zapisanie na nośniku lub pobranie w każdej chwili z wyżej wymienionej strony internetowej.
- 2. WARUNKI ZGŁOSZENIA ORAZ UDZIAŁU W WEBINARZE
- Rejestracja polega na wprowadzeniu do odpowiedniego formularza danych, o których mowa w § 2 ust. 2.
- Przy rejestracji wymagane jest podanie następujących danych osobowych Uczestnika:
- 2.1.imię,
- 2.2.nazwisko,
- 2.3.adres e-mail.
- 2.4.nazwę firmy
- 2.5.stanowisko
- Przy rejestracji Uczestnik może dobrowolnie podać również następujące dane osobowe:
- 3.1.nr telefonu,
- Rejestracja uprawnia do otrzymania e-maila umożliwiającego zalogowania się do Platformy przez osobę korzystającą z podanego podczas rejestracji adresu e-mail.
- Umowa o świadczenie usług zostaje zawarta z chwilą wysłania formularza rejestracyjnego. Użytkownik może w każdej chwili zakończyć korzystanie z usług, co będzie równoznaczne z rozwiązaniem umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną.
- 3. UPRAWNIENIA I OBOWIĄZKI ORGANIZATORA
- Organizator umieszcza na stronie internetowej www.przemysl40.startupwroclaw.pl informacje o przedmiocie webinaru, harmonogramie webinaru, o zaproszonych Gościach.
- Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w powyższych z uwagi na nieprzewidziane okoliczności.
- Organizator nie odpowiada za błędy lub przerwy w funkcjonowaniu Rejestracji wynikłe z przyczyn od niego niezależnych, w szczególności powstałe na skutek działań lub zaniechań Uczestników niezgodnych z przepisami prawa, niniejszym Regulaminem lub z powodu działania siły wyższej. Organizator nie odpowiada za błędy lub przerwy w funkcjonowaniu Platformy, której dostawcą jest podmiot zewnętrzny.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zarządzania czasowych przerw w funkcjonowaniu rejestracji i Platformy, w szczególności w przypadku konieczności przeprowadzenia napraw, konserwacji, modernizacji lub rozbudowy systemów obsługujących Webinar.
- Organizator zastrzega sobie prawo do przerwania świadczenia usług w przypadku naruszenia przez Uczestnika niniejszego Regulaminu.
- 4. OBOWIĄZKI I ODPOWIEDZIALNOŚĆ UCZESTNIKA
- Zakazuje się agitacji kandydatów uczestniczących w wyborach samorządowych, parlamentarnych oraz prezydenckich podczas Webinaru.
- Uczestnik zobowiązuje się brać udział w Webinarze w sposób zgodny z jego przeznaczeniem i niezakłócający jego funkcjonowania, w tym poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń, w sposób zgodny z niniejszym Regulaminem, właściwymi przepisami prawa oraz zwyczajowo przyjętymi zasadami korzystania z Internetu („netykietą”) oraz ogólnie przyjętymi normami etycznymi i społecznymi. Zakazuje się Uczestnikom dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
- W przypadku naruszenia przez Uczestnika ust. 1-2 powyżej, Organizator jest uprawniony do wydalenia Uczestnika z Webinaru .
- 5. PUBLIKACJE UCZESTNIKÓW WEBINARU
- Uczestnicy uprawnieni są do publikowania treści na temat Webinaru w mediach, w tym w szczególności w mediach społecznościowych (takich jak Facebook, Instagram, Twitter, itp.) oraz na stronach internetowych (blogach, portalach, itp.).
- Relacje publikowane przez Uczestników:
- nie mogą naruszać dóbr osobistych oraz godności Organizatora oraz osób trzecich, w szczególności innych Uczestników oraz sponsorów, partnerów lub prelegentów występujących w trakcie Konferencji, ani naruszać przepisów prawa,
- nie mogą być sprzeczne z zasadami współżycia społecznego,
- nie mogą agitować kandydatów uczestniczących w wyborach samorządowych, parlamentarnych oraz prezydenckich.
- Wszelkie prawa treści publikowanych w ramach Webinaru oraz jego wszystkich elementów (w tym w szczególności oprogramowania, układu funkcjonalnego, elementów graficznych, baz danych i utworów prezentowanych w ramach Webinaru), za wyjątkiem ewentualnych treści pochodzących od i rozpowszechnianych przez Uczestników, należą do Organizatora lub do podmiotów z nim współpracujących i podlegają ochronie prawnej.
- Udział w Webinarze nie oznacza nabycia jakichkolwiek praw do treści związanych z ani publikowanych podczas Webinaru, ani jego poszczególnych elementów. Uczestnicy bez zgody Organizatora wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności mogą korzystać z treści publikowanych podczas Webinarze (w tym utworów w rozumieniu przepisów ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, udostępnionych w jego ramach) wyłącznie w zakresie własnego użytku osobistego (tzw. dozwolony użytek), chyba że co innego wynika z właściwych przepisów prawa.
- 6. WYMAGANIA TECHNICZNE I szczególne zagrożenia związane z korzystaniem z usługi świadczonej drogą elektroniczną
- Korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną może wiązać się z ryzykiem (ogólnie związanych z korzystaniem Internetu). Zagrożenia mogą wystąpić pomimo stosowania przez Organizatora środków zabezpieczających infrastrukturę Organizatora przed nieuprawnionym działaniem osób trzecich. Możliwe zagrożenia to w szczególności:
- obecność i działanie oprogramowania typu malware, w tym: wirusów komputerowych, czyli szczególnego oprogramowania, które jest w stanie, po uruchomieniu, zarazić pliki w sposób samopowielający, zazwyczaj nie będąc zauważonym przez Użytkownika; wirusy mogą być mniej lub bardziej szkodliwe dla systemu operacyjnego, w którym się znajdują, ale nawet w najmniej poważnym przypadku są marnotrawstwem pamięci RAM, CPU i miejsca na twardym dysku;
- programy szpiegujące (spyware) – programy śledzące działania Uczestnika, które gromadzą informacje o Uczestniku i wysyłają je – zazwyczaj bez jego wiedzy i zgody – autorowi programu;
- spam, czyli niezamówiona informacja reklamowa (handlowa) przekazywana drogą elektroniczną;
- wyłudzanie poufnych informacji osobistych (np. haseł) przez podszywanie się pod godną zaufania osobę lub instytucję;
- łamanie zabezpieczeń poprzez wysyłanie fałszywych wiadomości elektronicznych przypominających do złudzenia autentyczne, w celu do pozyskania osobistych i poufnych informacji w celu kradzieży tożsamości;
- czynności kryptoanalizy, to jest odnalezienia słabości systemu kryptograficznego, a tym samym umożliwienia jego złamania lub obejścia.
- Aktualne informacje o funkcji i celu oprogramowania lub danych niebędących składnikiem treści usług, wprowadzanych do systemu teleinformatycznego, którym posługuje się usługobiorca (pliki cookies), zawarte są pod adresem www.przemysl40.startupwroclaw.pl
- Wymagania techniczne niezbędne do korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną są następujące:
- posiadanie urządzenia mobilnego lub stacjonarnego, umożliwiającego dostęp do sieci Internet, wyposażonego w sprawny system operacyjny, oraz
- zainstalowanie na urządzeniu, o którym mowa w pkt 1 powyżej najnowszej, aktualnej wersji przeglądarki internetowej zapewniającej dostęp do zasobów sieci Internet, akceptującej pliki typu cookies, tj. Edge, Opera, Mozilla Firefox, Safari, Google Chrome lub innej kompatybilnej;
- 7. DANE OSOBOWE UCZESTNIKÓW
- W momencie rejestracji na Webinar, Uczestnik, poprzez zaznaczenie aktywnego okienka (checkbox), może wyrazić zgodę na:
- przetwarzanie danych osobowych przez Organizatora w celu przesyłania komunikatów dotyczących Webinaru, a także przyszłych działań i wydarzeń organizowanych przez Organizatora, w formie wiadomości e-mail.
- na otrzymywanie drogą elektroniczną, na podany adres poczty elektronicznej oraz numer telefonu, informacji handlowej od Organizatora, a także na użycie do tego celu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych.
- udostępnienie danych osobowych partnerowi webinaru w celu marketingu bezpośredniego dotyczącego produktów i usług tego podmiotu.
- otrzymywanie od partnera Webinaru drogą elektroniczną na wskazany adres e-mail informacji handlowych, dotyczących produktów i usług oferowanych przez ten podmiot.
- Dane osobowe Uczestników Webinaru będą przetwarzane w szczególności zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE z dnia 27 kwietnia 2016 r. (zwane dalej „RODO”). Podanie danych określonych w § 2 ust. 2 jest warunkiem zawarcia umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną, ich podanie jest dobrowolne, lecz konsekwencją ich niepodania jest niemożliwość wzięcia udziału w Webinarze.
- Administratorem danych osobowych Uczestników Webinaru podawanych przy rejestracji na stronie www.przemysl40.startupwroclaw.pl jest Organizator.
- Dane Uczestników administrowane przez Organizatora będą przetwarzane:
- w celu uczestnictwa w Webinarze – w takim przypadku przetwarzanie jest niezbędne dla wykonania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną, której stroną jest Uczestnik;
- w celu obrony przez Organizatora przed ewentualnymi roszczeniami lub w celu dochodzenia przez Organizatora ewentualnych roszczeń związanych z udziałem Uczestnika w Webinarze – w takim przypadku podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Organizatora polegający na możliwości obrony przed roszczeniami lub możliwości dochodzenia roszczeń;
- w celu przesłania komunikatów dotyczących Webinaru, a także przyszłych działań i wydarzeń organizowanych przez Organizatora, w formie wiadomości e-mail – w takim przypadku podstawą prawną przetwarzania danych jest zgoda Uczestnika, a do przetwarzania dochodzi tylko w przypadku, gdy została ona wyrażona;
- Uczestnik Webinaru ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych i ich sprostowania, modyfikacji, ograniczenia przetwarzania, usunięcia.
- Uczestnik ma prawo do przenoszenia danych przetwarzanych w celach, o których mowa w pkt 4.1. i 4.3.
- Uczestnik ma prawo do wniesienia, w dowolnym momencie, sprzeciwu wobec przetwarzania przez Spółkę danych osobowych, gdy przetwarzanie to odbywa się na podstawie przepisu art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Organizatora.
- Każdy Uczestnik Webinaru ma prawo do cofnięcia, w dowolnym momencie, zgody na przetwarzanie jego danych osobowych w celach, o których mowa w pkt 4.3. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- W celu realizacji uprawnień, o których mowa w ust. 5-8 powyżej, Użytkownik powinien skontaktować się z Organizatorem za pośrednictwem adresu e-mail: rodo@araw.pl.
- Każdy Uczestnik Webinaru ma prawo wniesienia skargi do organu nadzoru (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych), gdy uzna, iż przetwarzanie jego danych osobowych przez Organizatora narusza przepisy o ochronie danych osobowych.
- Organizator będzie przetwarzał dane osobowe Uczestnika przez następujące okresy:
- dane osobowe Uczestnika przetwarzane w celu opisanym w pkt 4.1. powyżej przetwarzane będą nie dłużej niż przez 2 miesiące od dnia zakończenia Webinaru;
- dane osobowe Uczestnika przetwarzane w celu opisanym w pkt 4.2. powyżej przetwarzane będą przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń związanych z uczestnictwem w Webinaru;
- dane osobowe Uczestnika przetwarzane w celu opisanym w pkt 4.3. powyżej przetwarzane będą do momentu wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych w odpowiednim zakresie. Dane zostaną również usunięte, gdy nie będą już niezbędne do celów, w których zostały zebrane.
- Uczestnik może kontaktować się bezpośrednio z powołanym u Organizatora Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w razie jakichkolwiek pytań lub zastrzeżeń związanych z przetwarzaniem danych osobowych w związku z organizacją Webinaru. Z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych powołanym u Organizatora można kontaktować się pod adresem e-mail: rodo@araw.pl.
- Odbiorcą danych osobowych Uczestnika jest ClickMeeting sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku, a powierzenie odbywa się w celu umożliwienia Użytkownikowi wzięcia udziału w Webinarze. Jednocześnie dane osobowe mogą być przesyłam i wyświetlane do innych Uczestników Webinaru. Korzystanie z platformy podlega Regulaminowi oraz Polityce Prywatności ClickMeeting z którymi można zapoznać się pod adresem: https://clickmeeting.com/pl/legal. Ponadto dane osobowe mogą być udostępnione innemu podmiotowi – partnerowi Webinaru, jeżeli uczestnik wyrazi na to zgodę zgodnie z § 7 pkt 1.3 i 1.4.
- Organizator na podstawie danych osobowych nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany ani nie stosuje profilowania.
- 8. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu Webinaru. Organizator nie będzie zobowiązany do żadnej rekompensaty lub odszkodowania wobec Uczestników.
- Prawo złożenia reklamacji dotyczących Targów/Konferencji przysługuje jedynie Uczestnikom biorącym udział odpowiednio w Targach/Konferencji.
- Reklamacje, o których mowa w ust. 2 powyżej, należy przesyłać w formie elektronicznej na adres e-mail: araw@araw.pl. Reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko Uczestnika, jak również opis i przyczynę reklamacji.
- Reklamacje Uczestników będą rozpatrywane przez Organizatora niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni od daty otrzymania reklamacji. Uczestnik zostanie powiadomiony o wyniku rozpatrzenia reklamacji za pomocą poczty elektronicznej.
- Organizator zastrzega prawo do wprowadzenia zmian w Regulaminie. W przypadku, gdy Organizator dokona zmian w Regulaminie, Organizator opublikuje zmieniony Regulamin na stronie www.przemysl40.startupwroclaw.pl. Wszelkie zmiany będą wchodzić w życie z dniem ich publikację. Korzystanie przez Uczestnika z usług po wprowadzeniu zmian Regulaminu oznacza ich akceptację.
- Wszelkie spory, które mogą wyniknąć z tytułu uczestnictwa w Webinarze będą rozstrzygane przez sąd właściwy według odpowiednich przepisów prawa polskiego.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają odpowiednie przepisy prawa polskiego.